از صندوق هاي چوبي ميوه ۱۰ وسيله خلاقانه بسازيد!

۳ بازديد

۱. خلاقيت با جعبه ميوه: ساخت شلف هاي ديواري زيبا 

جعبه هاي ميوه مي توانند شلف هاي خلاقانه و زيبايي بر روي ديوارهاي خانه شما باشند. تعدادي از آن ها را تميز كنيد، اگر خواستيد رنگ شان كنيد و با الگوهاي چيدمان مختلف روي ديوار نصب شان كنيد. عكس بالا مي تواند يكي از نمونه هايي باشد كه شما براي چيدمان از آن ها استفاده مي كنيد.

مطلب پيشنهادي چيدانه به شما: ۸ ايده زيبا براي استفاده از شلف ها

اين عكس هم نمونه ديگري براي نصب شلف هاي خلاقانه تان به روي ديوار است. لازم نيست حتما آن ها را به هم بچسبانيد، دقت كنيد كه لزومي ندارد كه حتما از قاعده و قانون خاصي پيروي كنيد. 

۲. خلاقيت با جعبه ميوه: ساخت گلدان هاي چوبي 

گلدان هاي روميزي بي شك يكي از جذاب ترين لوازم دكوري هستند كه مي تواند براي تزيين ميزهاي غذاخوي و ميزهاي پذيرايي مورد استفاده قرار بگيرند و چه بهتر است اگر اين لوازم دكوري زيبا را خودتان بسازيد. يكي از جعبه هاي ميوه را بر داريد آن را حسابي تميز كنيد، داخل آن را با كيسه پلاستيكي محكم بپوشانيد، داخل كيسه را از خاك و كود پر كنيد، گل هاي مورد علاقه تان را داخل آن بچينيد و بعد از تكميل شدن آن مي توانيد آن را روي ميز تان مهمان كنيد، اگر فكر مي كنيد براي ساخت اين گلدان احتياج به كمك داريد مي توانيد ويدئو گلدان چوبي پر از گياهان تزييني آپارتماني بسازيد را ببينيد.

اين گلدان هاي چوبي كه با جعبه ميوه درست مي كنيد مي تواند بر روي ديوار هاي خانه تان نيز مهمان شوند. به شرط آن كه آن ها را حسابي روي ديوار محكم كنيد. 

۳. خلاقيت با جعبه ميوه: ساخت لوسترهاي زيبا و چشم نواز 

اگر دوست داريد تا لوستر و آباژورهاي شيك و متفاوت در دكوراسيون داخلي را تجربه كنيد بايد از جعبه ميوه ها كمك بگيريد و با كمي خلاقيت آن ها را تبديل به لوسترهاي زيبا كنيد. كف اين لوستر ها را با دريل و يا هر وسيله ديگري كه فكر مي كنيد سوراخ كنيد و از داخل آن رشته هاي نوري و يا لامپ هاي روشنايي را خارج كنيد، اين نوع لوستر ها بيشتر براي فضاي بيروني خانه مورد استفاده قرار مي گيرند، اما شما محدوديتي نداريد براي اين كه اين خلاقيت با جعبه ميوه را در دكوراسيون داخلي خانه تان نيز استفاده كنيد.

۴. خلاقيت با جعبه ميوه: ساخت ميز پاتختي (بغل تختي) 

يكي از ساده ترين خلاقيت ها با جعبه ميوه مي تواند همين گزينه باشد اين كه شما از اين جعبه هاي ميوه ميزهاي پاتختي يا همان بغل تختي ها را بسازيد. در ضمن اين ميز هاي مي توانند كمد هايي باشند كه شما براي طبقه بندي و نظم دهي اتاق هاي تان از آن ها استفاده مي كنيد. 

۵. خلاقيت با جعبه ميوه: كنسول هاي چوبي و زيبا 

وقتي چند عدد از اين جعبه ميوه ها را روي هم قرار دهيد آن ها تبديل به كنسول هاي زيبا و دوست داشتني برايدكوراسيون داخلي خانه شما خواهند شد. كنسول هايي كه تحت هيچ عنواني نمي توانيد از آن ها دل بكنيد مخصوصا اگر به سبك هاي دكوراسيوني مانند روستيك علاقه داشته باشيد. 

مطلب پيشنهادي چيدانه به شما: ساخت ميز كنسول زيبا با يك درب قديمي

۶. خلاقيت با جعبه ميوه: ساخت تاب براي فضاي بيروني خانه 

خلاقيت با جعبه ميوه فقط به دكوراسيون داخلي خانه ختم نمي شود. بلكه مي توان براي فضاي بيروني خانه نيز از آن ها استفاده كرد. شما مي توانيد از آن ها تاب هاي زيبايي بسازيد كه كودكانتان ساعت ها از آن ها استفاده كنند و با كاردستي شما تفريح كنند. انجام اين كار اصلا هم سخت نيست. كافي است كه مقداري طناب تهيه كنيد و فن گره زدن را بلد باشيد. 

۷. خلاقيت با جعبه ميوه: كتابخانه هاي جذاب 

جعبه هاي چوبي ميوه مي تواند براي شما تبديل به كتابخانه هايي شوند كه در اتاق خواب و يا نشيمن تان به آن ها نياز داريد. اگر مي خواهيد ساخت اين كتابخانه ها و قفسه هاي براي تان مقرون به صرفه تر باشد خلاقيت با جعبه ميوه را فراموش نكنيد.

مطلب پيشنهادي چيدانه به شما: با صندوق هاي چوبي يك كتابخانه ساده و ارزان بسازيد!

۸. خلاقيت با جعبه ميوه: ساخت ميز جلو مبلي 

از جعبه هاي چوبي ميوه مي توانيد ميز هاي جلومبلي زيبايي تهيه كنيد. نمونه اي از اين ميز هاي جلو مبلي را در مطلبساخت ميز جلو مبلي متحرك با پالت هاي چوبي ارزان به شما آموزش داديم.

۹. خلاقيت با جعبه ميوه: تزيين فضاي زير پله 

جعبه هاي ميوه مي توانند به شما در كاربردي شدن فضاي زير پله تان كمك كنند. معمولا فضاي زير پله فضايي است كه خيلي مورد استفاده نيست، اما وقتي به كمك جعبه ميوه آن ها را طبقه بندي مي كنيد آن ها مي توانند تبديل به يك گالري متفاوت براي نشان دادن دست شاز ها  يا حتي كلكسيون هاي شما باشند. با جعبه ميوه مي توانيد گالري هنري را به دكوراسيون منزل خود بياوريد!

۱۰. خلاقيت با جعبه ميوه: ساخت صندلي 

از جعبه ميوه مي توانيد صندلي هاي بامزه اي بسازيد كه از آن ها در گوشه و كنار خانه تان مي توانيد استفاده كنيد. البته اگر عكس بالا را ببينيد در نگاه اول قفسه هاي چوبي نظرتان را به خود جلب مي كنند و بعد صندلي ها. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.