خانه مدرن زوج جوان تهراني با دكوراسيون خلاقانه

۱۳ بازديد

 

 انتخاب رنگ اولين قدم در دكوراسيون داخلي

وقتي اين زوج جوان اين خانه را انتخاب كردند، كابينت‌ها نصب شده‌ بودند و متأسفانه رنگي براي كابينت‌ها انتخاب شده بود كه چندان باب ميل اين زوج نبود. به ناچار سعي كردند از پالت رنگي اي استفاده كنند كه تا حدي در تناسب با قهوه‌اي گردويي و ونگه‌ي كابينت‌ها باشد و از سوي ديگر، با سليقه و انتخاب ايشان در تناسب باشد.
پالتي از رنگ سفيد، بنفش ياسي و زرد. هم طراوتي به خانه بخشيده و آن را از سردي و يكنواختي در‌آورده و هم رنگ و بويي شيك و سبك مدرن بودن را به فضا بخشيده‌ است.

با مطلب تركيب رنگي قانون شكن، از تركيب هاي رنگي تكراري فرار كنيد!

 

 

دكوراسيوني شيك، نه لوكس

اين زوج جوان خلاق كه هماهنگي بسياري در سليقه دارند، اعتقاد ندارند كه براي داشتن خانه‌اي زيبا، حتماً بايد از وسائل لوكس با تزئينات بسيار و رنگ‌هاي طلايي و نقره‌اي استفاده كرد. بلكه شيك بودن خانه و طراوت محيط برايشان مهم‌تر است. به اعتقاد اين زوج جوان تهراني، به راحتي و با قدري صرف حوصله و وقت مي‌توان چيدماني از اشياء به ظاهر ساده ايجاد كرد كه حس شيك بودن را به فضا مي‌بخشد و از سوي ديگر صاحبان اين خانه از بودن در آن راضي اند و پس از پايان يك روز كاري، اوقات خوشي را در كنار هم در آن سپري مي‌كنند.

اگر شما از طرفداران سبك كلاسيك هستيد، نكات طلايي براي لوكس پسندها را به شما پيشنهاد مي كنيم.

 

 

وسايل و مبلماني كه در بازار نيست

بسياري از وسائل اين خانه را در بازار نمي‌توان يافت و يا مدل‌هاي مشابه‌ آن را با قيمت‌هاي بسياري بالايي مي‌توان تنها در برخي از شو روم هاي پايتخت پيدا كرد. اما اين زوج بسياري از اين وسائل را با الهام از طرح‌هايي كه در ژورنال‌ها و يا وبسايت‌هاي مد و دكوراسيون ديده بوده‌اند ، طراحي كرده‌ و خودشان درست كرده‌اند. به همين خاطر بسياري از اين وسائل، منحصر به اين خانه هستند و نمونه‌هاي آن را به سختي مي‌توان در جاي ديگري پيدا كرد.

 

 

لذت اينكه مبلمان را در دكوراسيون خودتان بسازيد 

وقتي وسائل دكوراسيون خانه را خودتان بسازيد، به قطع يقين، لذت بيشتري از آن‌ها خواهيد برد. به طور مثال وقتي ميز تلويزيوني را با دقت و وسواس خودتان طراحي و ساخته باشيد، هروقت در فصاي نشيمن كه روبروي آن مي‌نشينيد و تلويزيون تماشا مي‌كنيد، لذت بيشتري مي‌بريد و تمام وجود و چارچوب آن را درك مي‌كنيد. از سوي ديگر وقتي وسائل خانه‌تان را خودتان مي‌سازيد، نسبت به قدرت و استحكام آن، اعتماد بيشتري داريد و ابعاد و كارايي آن را نيز خودتان مي‌توانيد تعيين كنيد.

مي توانيد به سادگي ميز تلويزيوني شيك و مدرن را به دكوراسيون نشيمن خود وارد كنيد!

 

 

توجه به جزئيات در طراحي داخلي

تمامي جزئيات در خانه زوج خلاق نيز با تناسب با رنگ‌هايي انتخاب شده‌اند كه در پالت رنگي مدنظر قرار داشته‌اند. بسياري از اين وسائل نيز همچون ميزهاي پذيرايي و عسلي، نردبان گل‌ها، ساعت ديواري و قاب عكس‌هاي ديوار و بسياري از خرده وسايل اين خانه، توسط اين زوج خلاق طراحي و ساخته شده‌اند. كيفيت ساخت اين وسائل آن قدر خوب است كه به سختي مي‌توان باور كرد كه ساخته‌ي دست صاحبان خانه باشد. 

 

 

 لوستر دست ساز در دكوراسيون خانه

نمونه‌ي موجود در بازار اين لوستر، بسيار گران‌قيمت است، لوستري خلاقانه و مدرن كه نشان‌ دهنده هنر و سليقه و قدرت طراحي صاحبان اين خانه است. به سختي مي‌توان آن را از نمونه‌هاي خارجي متمايز كرد. طرح‌هاي اين لوسترها، بسيار چشم نواز و كيفيت ساخت آن، ستودني‌است. لوستري كه خودشان با كمك يكديگر ساخته اند.

يادتان باشد كه در خريد لوستر به نكات كليدي توجه كنيد!

 

 

جسارت در انتخاب پرده دكوراسيون مدرن

همانگونه كه در عكس‌ها مشخص است، وسائل خانه مدرن تهران عموماً به سبك مدرن هستند. مسلماً يك پردهكلاسيك و لوكس، با اين فضا تناسبي ندارد. اما اين زوج جوان با وجود مخالفت‌هايي كه با ايشان شده است، در اقدامي جسورانه و البته مبتكرانه، پرده‌اي مدرن براي خانه‌شان انتخاب كرده‌اند كه شايد چندان در خانه‌هاي ايراني چنين پرده‌هايي رايج نباشند. اما اين پرده در كنار ساير وسائل خانه، تناسب خوبي ايجاد كرده است كه به شيك بودن فضا، كمك بسياري نموده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.