۱۰ چيدمان هوشمندانه براي دكوراسيون فضاهاي باريك منزل

۱۷ بازديد

چيدمان فضاهاي باريك

چيدمان فضاهاي باريك: نشيمن

يكي از راه حل هايي كه با كمك آن مي توان باريك نشان دادن يك فضا را كمتر نشان داد كاهش اكسسوري هاي فضا مي باشد. با استفاده از حداقل مبلمان در فضاي نشيمن به سادگي مي توانيد چيدمان منحصر به فردي داشته باشيد. تاثير رنگ ها را در بزرگ تر نشان دادن چنين فضاهايي فراموش نكنيد، رنگ هاي خاكستري، سفيد، بژ بزرگ تر نشان دادن اين فضاها كمك چنداني مي كند و اضافه كردن رنگ سبز انرژي فراموش نشده اي را به فضاي شما تزريق مي كند.

چيدمان اتاق خواب كم عرض

چيدمان فضاهاي باريك: اتاق خواب

در چيدمان فضاهاي باريك و كم عرض مانند اتاق خواب بهترين راه حل استفاده از ارتفاع است! با اضافه كردن تير هاي افقي روي سقف مي توانيد توجه را به اطراف بيشتر سوق دهيد.همچنين در چنين فضايي استفاده از ديوار شيشه اي و پنجره هاي عريض به خوبي مي تواند فضاي شما را گسترده تر از قبل نشان دهد.

چيدمان اتاق خواب كم عرض

 

استفاده از رنگ هاي روشن نيز تا حد زيادي مي تواند فضاي باريك اتاق خواب شما را بزرگتر نشان دهد، همچنين استفاده از پنجره هاي عريض تا حد زيادي احساس كوچك بودن فضا را از بين مي برد. راه حل ديگري كه در چيدمان فضاهاي باريك و كم عرض مي توان از آن استفاده كرد استفاده از موكت هاي بافت دار نرم و با رنگ هاي خنثي مي باشد.

چيدمان فضاهاي باريك

چيدمان فضاهاي باريك: حمام

بهترين راه حل براي چيدمان حمام باريك استفاده از فضاي راهرو براي ذخيره سازي و ايجاد كابينت و آويز حوله در طرفين ديوار است تا كاربرد بيشتري داشته باشد. استفاده از آينه هاي عريض را در چنين فضايي هرگز فراموش نكنيد با كمك آينه ها مي توانيد هر فضايي را دو برابر كنيد!

چيدمان فضاهاي كم عرض

چيدمان فضاهاي باريك: آشپزخانه

براي چيدمان آشپزخانه هاي باريك سبك مينيمال را در نظر بگيريد! در اين سبك به دليل استفاده از رنگ هايي روشن و ساده به خوبي فضاي شما بزرگ تر جلوه مي كند. توجه داشته باشيد كه در چيدمان فضاهاي باريك و كم عرض بايد جزييات را به حداقل برسانيد.

چيدمان فضاهاي كم عرض

چيدمان فضاهاي باريك: غذاخوري

براي چيدمان فضاي باريك غذا خوري استفاده از مبلما ساده و زاويه دار پيشنهاد مي شود. همچنين با بي انتها كردن ديوار رو به روي اين فضا به خوبي مي توانيد آن را بزرگ تر و دلبازتر نمايش دهيد.

چيدمان ورودي كم عرض

چيدمان فضاهاي باريك: ورودي

فضاي باريك ورودي تان را با اضافه كردن كمد ها و هنگرهاي آويز لباس كاربردي كنيد، همانند فضاهاي قبل در چيدمان فضاهاي باريك و كم عرض با استفاده از آينه و يا رنگ هاي روشن و خنثي را فراموش نكنيد.

چيدمان فضاهاي كم عرض

چيدمان فضاهاي باريك: رخت شوي خانه

براي چيدمان فضاي باريك رخت شوي خانه بهتر است فضا را به دو بخش تقسيم كنيد درست مانند تصوير كه يك بخش را با كابينت هاي سفيد پر كرده و در طرف ديگر وسايل شستشو را قرار داده است با كمك يك كف روشن ليمويي رنگ به سادگي اين فضا را بزرگ تر از قبل نشان داده است.

چيدمان اتاق كم عرض

چيدمان فضاهاي باريك: اتاق كار

براي چيدمان فضاي باريك اتاق كار با توجه به جزيئات آن استفاده از محدوده ي كف تا سقف بهترين ايده محسوب مي شود! درست همانند تصوير كه در اين محدوده كتابخانه و كمدهاي متعدد براي طبقه بندي و نظم دهي كتاب ها و  لوازم و وسايل در نظر گرفته شده است.

چيدمان فضاي كم عرض

 

حتي مي توانيد در فضاي اتاق كار باريك خود فضايي براي استراحت و لذت بردن از اتاق فراغت نيز تعبيه كنيد! كافي است كمي خلاقانه تر به اطراف خود نگاه كنيد و ايده هاي دكوراسيون كم جا را نيز فراموش نكنيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.