۱۴ كابينت كشويي براي دكوراسيون آشپزخانه ايده آل!

۹ بازديد

طراحي كابينت

كابينت نگهداري فنجان ها

شايد شما هم مثل من كابينت هاي بالايي را براي نگهداري ست فنجان و يا ليوان خود انتخاب كرده ايد و هميشه براي دسترسي به آن ها دچار مشكل هستيد. براي رهايي از اين مشكل و دسترسي راحت تر به اين وسيله پر كاربرد كافي است از كشوهايي به عمق ۱۸ تا ۲۰ سانتي متر استفاده كنيد! فنجان هاي خود را براي حفاظت از لبه به صورت وارونه در آن بچينيد حتي مي توانيد از فضاي كنار آن براي قرار دادن شكر چاي يا قهوه نيز استفاده كنيد و هميشه آن ها در دسترس داشته باشيد.

كابينت آشپزخانه

كابينت نگهداري ظروف پخت و پز

كابينت هاي معمولي اكثر فضاي قرار دادن درب قابلمه ها را ندارند و هميشه مرتب كردن كابينت هاي ظروف پخت و پز با چالش همراه است اما با كمي خلاقيت مي توانيد از كشو كابينت خود را براي نگهداري ظروف پختتان طراحي كنيد، كافي است از نجارتان بخواهيد فضايي مانند تصوير براي درب قابلمه ها درون كشوها تعبيه كنيد و با كمك كابينت كشويي از نظم و ترتيب آن ها لذت ببريد.

كابينت آشپزخانه

براي نگهداري از تابه ها به سادگي مي توانيد از طبقه هاي ريلي استفاده نماييد اين طبقه هاي متحرك و كابينت كشويي دسترسي شما به ظروف تان بسيار ساده مي كند و همچنين سرعت عمل شما در انجام امور روزمره تان را دو چندان مي كند.

طراحي كابينت آشپزخانه

همه ي ما با كاربرد هاي فراوان ظروف پلاستيكي آشنا هستيم و مي دانيم در دنياي امروز يكي از ملزومات هر آشپزخانه اي محسوب مي شود، براي داشتن اين ظروف منحصر به فرد كابينت خود را طراحي كنيد و فضاي داخلي كابينت تان را همانند تصوير براي نظم بخشيدن به آن ها طبقه بندي كنيد.

اكسسوري كابينت آشپزخانه

كابينت نگهداري كارد و ابزار پخت و پز

بسياري از ما چندين استند روي كانتر آشپزخانه خود براي نگهداري ابزار پخت و پز قرار داده ايم كه معمولا باعث اشغال سطح كانتر و محدود شدن عملكرد ما در فضاي داخلي آشپزخانه مي شود اما استفاده از كابينت كشويي فضاي داخلي آشپزخانه ما را وسيع تر مي كند و مانع از اغتشاش بصري در دكوراسيون آشپزخانه مي شود.

اكسسوري داخل كابينت آشپزخانه

يك كشو عميق مجهز به حفره چاقو و لوازم پختت و پز ايده ي ديگري براي نگهداري آن ها مي باشد. با اختصاص دادن  ۱۵ تا ۲۰ سانتي متر از فضاي كابينتان به چاقوها و يا لوازم پخت مي توانيد به سادگي هميشه آن را در دسترس داشته باشيد.

كابينت آشپزخانه

كابينت نگهداري سيني و تخته گوشت

جاي سيني شما كجاست؟! اگر شما هم مثل من از فضاي پشت سينك و شير ظرفشويي براي نگهداري سيني هاي خود استفاده مي كنيد بهتر است در آشپزخانه مدرن خود فكري به حال تغيير وضعيت آن كنيد مي توانيد از فضاي باريك ايجاد شده مابين كابينت ها براي قرار دادن آن ها استفاده كنيد.

طراحي اكسسوري كابينت آشپزخانه

حتي مي توانيد تخته گوشت را داخل كابينت خودتان جاي دهيد و به صورت ريلي از آن استفاده كنيد. اين ايده كابينت كشويي بهترين گزينه براي فضاها و آشپزخانه هاي كوچك محسوب مي شود.

كابينت آشپزخانه

كابينت نگهداري مواد غذايي

براي حفظ عطر و طعم بهتر سبزيجاتي مثل پياز، سير، سيب زميني و.... بهترين گزينه كشوهاي پايين كابينت ها مي باشد، اين فضا را در آشپزخانه خود براي اين مواد غذايي حتما تهيه كنيد، توجه داشته باشيد كه كه حتما فضايي براي تبادل هوا همانند تصوير براي اين فضا در نظر بگيريد.

جا ادويه اي

كابينت نگهداري ادويه ها

براي در دسترس بودن ادويه ها كشو هاي طراحي شده بهترين گزينه محسوب مي شود، حتما شما هم مثل من عاشق اينجا ادويه اي هاي منحصربه فرد شده ايد پس خودتان را از داشتنش محروم نكنيد دست به كار شويد و يكي از آن ها براي خودتان سفارش دهيد.

كابينت آشپزخانه

كابينت نگهداري مواد شستشو

فضاي زير سينك به دليل لوله كشي ها و مرطوب بودن غالبا بي استفاده مي ماند و تبديل به فضاي نگهداري مواد شستشو مي شود، اما مي توانيد توجه خاص تري به اين فضا كنيد و كابينت مجزايي همانند تصوير به آن ها ببخشيد.

طراحي كابينت آشپزخانه

دستمال هاي حوله اي يكي از پر كاربرد ترين عناصر موجود در هر آشپزخانه اي مي باشد پس بهتر است براي اين عنصر پر كاربرد فضايي همانند تصوير را در كابينت هاي خود تعبيه كنيد.

طراحي كابينت آشپزخانه

كابينت نگهداري سطل زباله

فضاي سطل زباله خود را طراحي كنيد! براي داشتن فضايي يك آشپزخانه مدرن و منحصر به فرد بايد به تك تك جزييات و عناصر آن اهميت دهيد پس طراحي كابينت نگهداري سطل زباله خود را فرامكوش نكنيد!

طراحي كابينت آشپزخانه

 

كابينت نگهداري تبلت ها

در دنياي مدرن امروز استفاده از اينترنت و تكنولوژي در همه ي زمينه ها لازم و ضروري است. فضاي آشپزخانه نيز از اين قاعده مستثني نبوده است چه براي پيدا كردن دستورالعمل هاي پخت و پز و چه براي پخش موسيقي و ... پس دست به كار شويد و فضايي براي در دسترس بودن تكنولوژي براي خود در دكوراسيون آشپزخانه تان فراهم كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.