مبل ال، بهترين انتخاب براي دكوراسيون نشيمن كوچك!

۶ بازديد

 

مبل ال چيست؟

در ابتدا بايد بدانيم كه مبل ال چيست. مبل ال يك نوع خاصي از انواع مبل ها است كه به لحاظ ظاهري شكلي L مانند دارند و در فضاي نشيمن خانه قرار مي گيرند. اين مبل ها يا به صورت پيوسته است، يا به صورت جدا از هم. كه منظور از پيوسته يا جدا از هم بودن اين است كه مي توان در هر دو حالت از آن ها استفاده كرد.

 

 

محبوبيت زياد مبل ال به دليل كارآيي بالا

در ميان مردمان دنيا، مبل ال از محبوبيت زيادي برخوردار است. چرا كه اكثر خواسته هاي صاحبان خانه مخصوصا آپارتمان نشين ها را برآورده كرده است. از ويژگي هاي اصلي مبل ال مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • هماهنگي سريع با دكوراسيون داخلي منزل
  • متناسب براي فضاهاي كوچك و شلوغ
  • تقسيم كننده ي فضاي نشيمن
  • امكان تغيير سريع دكوراسيون داخلي خانه

 

 

هماهنگي سريع مبل ال با دكوراسيون داخلي منزل

اين نوع مبل به دليل سادگي و تنوع رنگ، خيلي سريع با هر نوع دكوراسيوني هماهنگ شده و به كمك ما مي آيد. به عنوان مثال استفاده از مبل هاي ال با خطوط صاف و مستقيم باعث كمك به طراحي دكوراسيون هاي مدرن و استفاده از مبل هاي ال با خطوط منحني و گرد باعث كمك به طراحي دكوراسيون هاي كلاسيك و سنتي مي شود. تنها كافي است شما هر طرحي را كه مي خواهيد، انتخاب كنيد.

 

 

مبل ال، ميزباني جادار براي مهمان ها

اگر شما هم مهمان زياد داريد و فضاي داخل خانه تان كوچك است، هيچ نگران نباشيد. استفاده از مبل ال بهترين كار براي استقبال از مهمان هاي عزيزتان است. درست است كه ممكن است اين مبل ها جاي نسبتا زيادي را اشغال كنند، اما در عوض مكان اضافي و زيادي را براي نشستن و دراز كشيدن در اختيارتان مي گذارد. هچنين باعث پر كردن فضاي مرده ي اتاق نشيمن مي شود. و شما مي توانيد از حداقل فضاي نشيمن، حداكثر استفاده را داشته باشيد.

 

 

فلسفه ي طراحي و ساخت مبل ال اين است كه با استفاده از آن ها مي توان از فضاهاي محدود حداكثر استفاده را داشت و در مقايسه با ساير مبل ها، از فضاهاي خالي بين مبل هاي تك راحتي، استفاده كرد و آن ها را از دست نداد. چرا كه در مدل هايي از مبل ال با خطوط صاف و مستقيم، زواياي خانه ها پرت نمي شود و از آن ها استفاده ي مفيد مي شود.

 

 

تقسيم فضاي نشيمن با مبل ال

اين مبل ها به راحتي مي توانند فضاي نشيمن تان را تقسيم كنند و در يك فضا، دو فضا را ايجاد كنند! به اين صورت كه آن ها را در وسط اتاق نشيمن گذاشته و اين كار باعث تقسيم فضايي مي شود. بنابراين مي توانيم كمك زيادي به هدفمندتر شدن فضاي نشيمن و دكوراسيون داخلي آن كرده و در مواقع ضروري، فضاهاي مختلفي را ايجاد كنيم.

 

 

تغيير دكوراسيون داخلي منزل با مبل ال

گاهي لازم است كه مبل ها را از هم جدا كرده و علاوه بر الزام اين كار، به دكوراسيون داخلي فضاي نشيمن جان تازه اي بخشيد. با استفاده از مبل ال اين كار هم امكان پذير است و شما خيلي راحت و سريع مي توانيد دكوراسيون داخلي منزل را تغيير دهيد. هم مي توانيد آن ها را در وسط اتاق نشيمن بچينيد و براي دور هم جمع شدن از آن استفاده كنيد، و هم اين كه آن ها را جدا از هم چيده و حتي براي جاي خواب مهمان ها از آن ها استفاده كنيد.

 

 

رنگ بندي مبل ال، معجزه اي براي دكوراسيون فضاي نشيمن

مبل هاي ال معمولا داراي تك رنگ هاي يكدست و ساده اي هستند. اما الزاما اينطور نيست. چرا كه نمونه هايي هم وجود دارد كه رنگ بدنه ي اصلي مبل با رنگ تشك هاي روي آن متفاوت است. كه مي توان از اين نمونه ها هم براي طراحي دكوراسيون استفاده كرد. اين مساله كه از كدام رنگ اين مبل ها استفاده شود، كاملا به سليقه ي شخصي و همچنين به دكوراسيون داخلي منزل بستگي دارد. اما مي توان براي استفاده از مبل هاي ال آن ها را در وسط اتاق نشيمن قرار داد و با استفاده از رنگ هاي متضاد بين مبل و ديوارها، آن ها را به نقطه ي كانوني دكوراسيون داخلي اتاق تبديل كرد. مثلا اگر رنگ ديوارها سفيد باشد، براي مبل ها از رنگ هاي ترجيحا زرد و سبز و آبي استفاده مي كنند تا مبل ال بيشتر خود را نشان دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.